Selvbetjening

Selvbetjening giver dig mulighed for at:

  • Bestille tid – obs tiden er først gældende når den er godkendt af sekretæren. Bliver tiden afvist da kontakt os venligst igen.
  • Forny recepter på fast (ikke vanedannende) medicin
  • Skrive korte beskeder til lægen, sygeplejersken eller sekretæren.
  • Læse beskeder fra lægen, sygeplejersken eller sekretæren

HUSK: ved akutte situationer skal du ringe til os på telefonen.

Der må forventes en svartid på op til 5 hverdage. 

Er du ny patient og endnu ikke oprettet kan du få en lille vejledning nedenfor.

Brugeroprettelse

 

Tryk på “Gå til selvbetjening”. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal.

Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger.

Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr-nummer boksen.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt, at du udfylder emailfeltet med en gyldig emailadresse, da vi bruger denne mailadresse til at sende en pinkode og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelsesskemaet, og har trykket på “Opret mig”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan nu logge ind på e-portalen med dit brugernavn (cpr-nummer) samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger).

Selvbetjening, Mettes patienter

(åbner i et nyt vindue)

Selvbetjening, Henriettes patienter

(åbner i et nyt vindue)